09 August 2010

200 de articole
Stimaţi cititori,
Am ajuns împreună la o nouă piatră de hotar, eu scriind, iar Dumneavoastră citind articolele publicate pe acest blog cu începere din 3 ianuarie 2010. Ştiu multe despre vizitatorii mei, ţările în care locuiesc (75), procentajul lor pe ţări (74% din YO), chiar şi localităţile din care accesează blogul, am grafice şi statistici de audienţă pe zile, săptămâni şi luni, ştiu sursele de pe care aţi ajuns pe blog, ştiu care sunt articolele cel mai mult accesate, cunosc până şi procentajul brauserelor şi sistemelor de operare folosite etc.

Dar toate aceste date nu mi se par suficiente. Accesarea unor articole chiar şi în mod repetat nu presupune neapărat că articolul respectiv a întrunit sufragiile cititorilor. Aş vrea să ştiu care anume articole din cele 200 publicate în 7 luni v-au plăcut mai mult, ce aţi apreciat în general, ce anume v-a displăcut şi care au fost motivele insatisfacţiei Dv., dar, mai ales şi înainte de toate, aş vrea să aflu ce aţi vrea să mai citiţi de acum înainte, care sunt domeniile Dv. preferate, care sunt propunerile şi sugestiile Dv.
Aştept cu interes mesajele Dv. pe această adresă. 
Să ne auzim/citim sănătoşi la articolul nr. 300!
Al Dv.
Francisc Grünberg, YO4PX

*   *   * 

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved