07 May 2013

9 Mai, ziua Europei în eter
Acum 63 de ani, la 9 mai 1950 Robert Schuman (politician francez, 1896-1963) şi-a prezentat propunerile pentru crearea unei Europe organizate, indispensabile pentru menţinerea unor relaţii paşnice. Această propunere, cunoscută sub numele de «Declaraţia Schuman» este considerată începutul creării a ceea ce este astăzi Uniunea Europeană.
Ziua de 9 mai a devenit un simbol european – Ziua Europei -care împreună cu drapelul, imnul, motto-ul «Unitate în diversitate» şi moneda unică identifică entitatea politică a Uniunii Europene. Ziua Europei este o ocazie pentru activităţi şi festivităţi care aduc Europa mai aproape de cetăţenii săi şi popoarele Uniunii Europene mai aproape una de cealaltă.
*   *   * 

Comemorăm din nou la 9 mai crearea Uniunii Europene şi totodată a Organizaţiei Amatorilor Europeni (European Radio Amateurs’ Organization, EURAO) prin organizarea unor activităţi speciale.
Membrul nostru din Spania Federación Digital EA va fi prezent în eter cu următoarele indicative speciale: AO1EU, AO2EU, AO3EU, AO4EU, AO5EU, AO6EU, AO7EU, AO8EU şi AO9EU.
Se vor putea solicita QSL-uri şi o diplomă electronică în format PDF. Legăturile sunt valabile şi pentru Radio Clubs of the World Award, EANET.
Diploma specială se acordă pentru realizarea unor legături cu cel puţin trei dintre staţiile speciale, fiecare dintr-un district diferit al Spaniei. Pentru contactarea a 5 districte se obţine clasa Bronze, pentru 7 districte clasa Silver, iar pentru toate cele 9 districte clasa Gold a diplomei
O bună metodă de a găsi staţiile speciale este DX Cluster şi Agenda activităţii. Agenda conţine indicativele staţiilor speciale, benzile şi modurile în care vor lucra, ora începerii şi încheierii activităţii lor şi indicativul operatorilor. Logul online al staţiilor speciale se găseşte aici.
Mai multe informaţii sunt oferite pe saitul  EA Digital Federation.

Organizatorii adresează mulţumiri sincere tuturor operatorilor şi voluntarilor, ale căror eforturi vor asigura prezenţa acestor staţii în eter, făcând cunoscute lumii Europa, Spania şi organizaţiile care promovează această activitate.

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved