15 June 2013

UN  ZÂMBET  Î ETE (49)
Colecţie de desene umoristice despre radioamatori şi radioamatorism
Partea a II-a

Singurul motiv pentru care Marconi a inventat radioul a fost acela de a-i învăţa pe contemporanii său cum se scrie prenumele său...


Ham spirit


Iar ai prăpădit banii pe o cutie din aia I-NU-TI-LĂ ???!!!


La porţile ANCOM-ului


Banda de doi metri


Acest aparat are un sistem de bruiaj care
are grijă de vecinii dv. radioamatori ...


Degeaba i s-a tot spus să-şi fixeze antena pe centru ...

Pedepse graduale












Încă n-am stat de vorbă cu doctorul, dar situaţia pare destul de gravă ...


Kit home made 










Edvard Munch:  «Strigătul»








Victimă colaterală









Zău că sunt QRP, e drept că sistemul meu de antene e bunicel ...


Ei bine, totul a început în copilărie ... Am simţit că am dificultăţi de 
comunicare cu oamenii  ...


Îmi pare rău pentru QRM-ul local, m-am împedicat ... Cum ziceam, numele meu este Bob, bravo-oscar-bravo ...

Nu, Gică a plecat la un simpozion cu talcioc, ca să mai scape de vechiturile care s-au adunat pe-aici ... Dar stai aşa, cred că s-a întors, i-am auzit maşina ... 


Ei bine, de mult n-am mai avut un QSO atât de agreabil!



Bună, Emile ... Mircea nu poate veni acum la telefon, tocmai a lucrat Tasmania cu 10 miliwaţi şi încă mai salivează de plăcere ...

Adevărata cauză a defecţiunilor post-garanţie




Ia uite Earl, am un kilowat-jumate în mobil!




Partea a I-a colecţiei se găseşte la această adresă.

*   *   * 
  



About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved