12 November 2017

Două radioamatoare au construit 
o antenă magnetică

Jerri Ellsworth AI6TK:
«În timpul zilei sunt inginer în domeniul electricităţii, dar îmi place să explorez toate domeniile ştiinţei atunci când nu sunt la serviciu. Deşi din tinereţe m-am aflat extrem de aproape de radioamatori şi de tehnologia radio mi-am obţinut autorizaţia de radioamator abia recent. Nu ştiu de ce am aşteptat atât de mult timp. Radioamatorismul mi-a oferit cea mai mare plăcere pe care am avut-o în vreun hobby.»

Amy Herndon AI6ZU:
«Sunt un constructor/maker de când mă ştiu şi am devenit interesat de electronică acum vreo cinci ani. Aceasta m-a îndreptat spre radioamatorism. Îmi propun să construiesc aparatură, în special antene. Îmi place să lucrez QRP cu transiverul meu KX3, mai ales în modul de lucru JT65. Aştept să încerc şi modul de lucru Feld Hell.»

Jerri şi Amy din Palo Alto, California, Statele Unite au construit o antenă magnetică pentru benzile de 160 şi 80 de metri şi în videoul de mai jos de 7:16 minute ele ne prezintă procesul de fabricaţie al acesteia.




(Prezentare de YO4PX. Surse: YouTube, QRZ.com)

Poate v-ar interesa să citiţi şi despre
*   *   * 

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved