24 December 2010

Noaptea de ajun a unui radioamator
Un video de Gary Pearce, KN4AQ

Am scris poezia în 1996 şi am realizat o înregistrare audio a ei câţiva ani mai târziu. În 2009 prietenul meu Don Mercz WA3AYR a înregistrat un potpuriu de Crăciun interpretat la ghitară, şi m-am gândit că acesta ar putea fi un fundal sonor potrivit pentru poezia mea, aşa că le-am mixat.
Apoi m-am gândit la un video (cu asta mă ocup). Dar ce imagini aş putea folosi pentru ilustrarea poeziei? Acţiune live? Prea complicat. Animaţie? Prea elaborat. Ce ar fi să folosesc coperţile QST-ului pe luna decembrie? În majoritatea anilor ele conţineau imagini legate de sărbători.
L-am consultat pe editor şi i-am cerut permisiunea şi el a spus: «Sigur că da!» Însă coperţile nu aveau suficient material, aşa că m-am orientat spre paginile de publicitate ale revistei pentru a umple spaţiul (şi i-am contactat pe toţi cei care făceau reclamă echipamentelor de radioamator şi care mai erau prezenţi pe piaţă, cei mai mulţi încă de dinainte de 1960).
Iată rezultatul, sper să vă placă.
Sărbători fericite!



*   *   * 

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved