18 April 2011

Note Board, o nouă facilitate pe QRZ.com

La 11 aprilie 2011 a fost lansată prima versiune a unei noi facilităţi pe QRZ.com, pe care am denumit-o Note Board.
Acum fiecare indicativ al membrilor QRZ.com va avea acces la primirea de mesaje ataşate direct pe pagina indicativului respectiv.
Sistemul Note Board permite altor membri înscrişi pe Lista Prietenilor dumneavoastră (Friends List) să vă lase mesaje pe pagină. Opţional se poate alege All Friends Mode, care lasă posibilitatea oricui să vă transmită mesaje prin Note Board.
Indiferent dacă veţi decide să puneţi posibilitatea de a posta mesaje numai la dispoziţia prietenilor dumneavoastră sau tuturor celor care doresc s-o facă, puteţi opta pentru blocarea anumitor utilizatori de la postare.
Fiecare membru are autoritatea deplină de a utiliza noul Note Board conform preferinţelor sale şi poate adăuga sau şterge mesaje oricând doreşte acest lucru.
Eu am optat pentru All Friends Mode pe pagina mea de Note Board. Vizitaţi-mă şi lăsaţi-mi un mesaj! 
Fred Lloyd, AA7BQ
Editor QRZ.com





La aceste mesaje se poate da şi un scurt răspuns. Şi eu, YO4PX am optat pentru All Friends Mode şi aştept şi pe această cale mesajele dumneavoastră:

*   *   * 

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved