18 August 2012

UN  ZÂMBET  Î ETE (42)
Un radioamator recepţionează imagini de pe Marte!

Salut, sunt Randy K7AGE.  Am auzit noaptea trecută ceva ciudat. După netul Ham Nation pe 14268 kHz m-am dus pe frecvenţa de SSTV pe 14230 kHz şi am auzit nişte semnale ciudate şi ... apoi am recepţionat un text. Să vă arăt: uitându-mă la aceste semnale pe afişaj şi mărind lărgimea de bandă s-a afişat un text. De pe Pământ către ... nu, de fapt scrie ...  de pe Marte către Pământ. Cum???!!! Comutând pe programul de SSTV (televiziune cu baleiaj lent) pentru recepţionarea de imagini a apărut încet-încet şi o poză. Pare că e chiar de pe Marte, acolo e solul aşa roşiatic …  Dar ia stai, parcă se mai zăreşte ceva pe-acolo …  Ce o mai fi şi asta? 

*   *   * 
(Sursă: Southgate AR News, YouTube, poza lui Randy de pe QRZ.com)

Randall K. Hall K7AGE este un cunoscut radioamator care a realizat numeroase videouri educaţionale destinate începătorilor. Unul dintre videouri a fost prezentat şi  pe această pagină de internet în februarie 2010 sub titlul «Iniţiere în recepţia semnalelor PSK-31»

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved