04 May 2014

La încheierea acţiunii «110 pagini despre radio»
Stimaţi Colegi,
Sunt deosebit de impresionat de interesul Dumneavoastră faţă de acest proiect. Primele 100 de solicitări au epuizat oferta iniţială în doar trei zile de la apariţia articolului de prezentare, pentru ca în zilele următoare acestea aproape să dubleze planul iniţial, ceea ce a dus la necesitatea suplimentării cu materialele necesare. Deşi numeroşi colegi s-au oferit cu amabilitate să achite prin ramburs cheltuielile de producere şi de expediere, proiectul îşi păstrează caracterul de gratuitate şi de non-profit.
Prima tranşă de plicuri a fost pusă la cutie miercuri 30 aprilie 2014, iar a doua va fi expediată în ziua de 7 sau 8 mai, prin aceasta fiind onorate absolut toate comenzile primite până la data de astăzi.
Doresc să mulţumesc tuturor celor care au însoţit solicitările lor cu cuvinte de apreciere. Cu permisiunea lor - cerută prin mailurile prin care am anunţat expedierea CD-ului - voi include în articolul publicat şi pe pagina mea eventualele lor comentarii după consultarea articolelor prezentate. Apreciez în mod deosebit intenţia multor colegi care au semnalat că vor da curs recomandării de a multiplica CD-ul şi de a-l distribui colegilor, în cluburile lor sau cu ocazia întâlnirilor radioamatoriceşti (de ex. la Pecica sau la Frasin).
O veste bună pentru cei care dispun de o conexiune de internet şi sunt interesaţi să descarce şi să deţină conţinutul CD-ului şi în calculatorul personal: acum, după încheierea primei faze a acţiunii şi cu ajutorul preţios al d-lui Ciprian Sufiţchi N2YO selecţia «110 pagini despre radio» va fi găzduită pe Radioamator.ro şi va putea fi accesată alături de alte materiale educaţionale din rubrica «Rubrici populare» sau prin intermediul linkului spre titlul respectiv care va figura în meniul publicaţiei mele.
Cu colegiale urări de sănătate şi succes, 73,
Francisc Grünberg, YO4PX
................................................................................................................................

Dintre comentariile după primirea CD-ului
Vă mulţumesc, şi apreciez în mod deosebit una dintre puţinele, dacă nu unica, iniţiativă altruistă a unui HAM YO adevărat!
Cu aleasă preţuire,
Adrian B., YO8RGB

Articolele dumneavoastră m-au ajutat la obţinerea licenţei de radioamator. În aprilie 2013 am obţinut licenţa şi am început să transmit de abia din aprilie anul acesta. Vă admir pentru multele şi importantele lucruri pe care le faceţi pentru a întreţine ham spirit-ul viu şi actual, mai ales astăzi în epoca comunicaţiilor moderne.
73
Ştefan Rotaru, YO3IQB

Bună seara ! Vă confirm primirea CD ului şi vă mulţumim frumos.Am deschis mai multe fişiere şi vă apreciem munca deosebită. Nu am reuşit să parcurgem în întregime conţinutul pentru că necesită timp. Calitatea conţinutului este foarte bună. Vă dorim succes şi sper să apară şi CD numărul 2 .
Cu respect,
Marian Cioacă YO4GNJ, secretarul Radioclubului din Brăila YO4KAK

Materialele prezentate în CD reprezintă o adevărată enciclopedie, foarte utilă amatorilor începători cât şi avansaţi. El reflectă şi multă muncă depusă pentru colectarea şi prezentarea concentrată, uşor de accesat, pe extrem de diverse probleme de interes amatoricesc. Am convingerea că este şi va fi foarte apreciat de radioamatori. Câteva exemplare din acest CD vor ajunge la Radioclubul Judetean YO9KAG pentru a fi la dispoziţia şi a altor amatori. Mulţumesc pentru trimiterea CD-ului.
73 !!  YO9BIV

Mulţumesc, a sosit CD-ul aşteptat!
Aşa cum mă aşteptam este un material documentar foarte bun, bine structurat, un material în care fiecare radioamator, vânător de DX, concurent, constructor...ori pur şi simplu doar HAM găseşte  ceva de citit!  Chiar dacă unele materiale le-am citit la vremea lor, mi-a făcut plăcere să le recitesc acum! Iniţiativă bună, mulţumesc autorilor şi, aşa cum am promis, voi multiplica şi distribui CD-ul şi altor radioamatori din zonă, precum şi celor interesaţi de acest hobby minunat!
Cu mulţumiri , Laci, YO5FMT

Mulţumesc pentru CD-ul trimis. Informaţiile conţinute sunt deosebit de interesante şi utile radioamatorilor. A fost o iniţiativă generoasă din partea dvs. şi toata stima pentru munca depusă. Multă sanatate şi toate cele bune de la  YO5CST, Jac din Zalau 73’

Bună ziua Fery. Azi,dupa amiaza am primit CD-ul. Multumesc mult si inca o data felicitari pentru initiativa (inclusiv efort). Maine ma apuc de promisiunea facuta de a copia cateva CD-uri si sa le ofer amicilor doritori. Tnx&73!!! Costi YO3CCB

Astăzi am primit CD-ul. Vă mulţumesc.
Materialele prezentate sunt de bună calitate iar conţinutul este bine structurat.
Cred că fiecare radioamator poate găsi informaţii interesante, datorită diversităţii temelor prezentate.
Felicitări pentru iniţiativa dvs. altruistă şi pentru munca depusă.
Cu stimă, YO9IIC

Acum că am lecturat o parte din materialele de pe CD vreau să vă felicit pentru această realizare şi pentru modul în care a fost pus la dispozitia celor ce au solicitat acest CD. Materialele prezentate sunt deosebite pentru cei ce vor să le folosească (cârcotaşii sunt excluşi de la discuţie). Voi prezenta în QTC-ul de Duminică conţinutul CD-ului şi-l voi multiplica tuturor celor ce-l doresc. Am să vă transmit ce impact a avut asupra colegilor radioamatori din zona mea.
Cu deosebit respect,
YO5PCB

Servus, dragă Feri,
Îţi mulţumesc  de mii de ori pentru acest nesperat cadou. Este o lucrare remarcabilă utilă tuturor radioamatorilor cu sau fără experienţă. M-am mirat că pe un CD încap atâtea interesante probleme radioamatoriceşti tratate atât de bine şi atât de explicit. N-am avut probleme cu deschiderea CD-ului. Felicit toţi prietenii care au facut o asemenea lucrare care presupune o groază de timp şi muncă şi faptul că este gratuit este cu totul neobişnuit, mai că mă jenez pentru asta. HI. Vă mulţumesc călduros pentru acest  dar nepreţuit şi vă doresc toate cele bune, sănătate, noroc şi prosperitate vouă şi celor dragi. Cu stimă şi afecţiune, 73& gd. dx.
Ady, YO2AQB

Bună ziua,
M-am bucurat foarte mult de primirea CD-ului. Este o colecţie interesantă şi utilă de articole, utilizatorul putând avea la îndemână informaţiile necesare; dar câtă muncă a stat în întocmirea acestui CD ?!
Vă rog să primiţi din partea mea şi a radioamatorilor craioveni recunoştinţa pentru eforturile depuse, şi vă dorim multa sănătate şi bucurii !
Cu stimă, Marian Trincu, YO7CKP

Mulţumesc, am primit CD-ul, iniţiativă bună, felicitări. Util pentru toţi. În Pecica a început distribuirea cu ajutorul lui Carol YO2LAS care l-a primit mai repede. Succese în continuare, 73!
Doru Waldeck, YO2LFP

Nu m-am îndoit nici o clipă de calitatea conținutului acestui CD, dar așteptările mele au fost cu mult depășite. Sunt multe materiale pe care le-aș recomanda oricui, regăsind în ele informații de care aș fi avut nevoie în preajma examenelor sau a altor situații din practica acestui hobby minunat. Faptul că sunt fericitul posesor al unui CD semnat aduce o tușă personală acestui demers nobil. Excelentă inițiativă, atât în spirit cât și în conținut. Felicitări ambilor autori și mulțumirile mele. 
73 !! YO3ITI

Am primit CD-ul acum câteva zile. N-am răspuns imediat, deoarece am vrut să citesc măcar câteva articole. Este foarte interesant. Mă bucur că mai există spiritul HAM ! Am făcut şi eu 10 copii pe care le impart radioamatorilor, sau celor interesati de radio, in acelasi spirit HAM. Prima copie a si plecat spre Bucuresti. Multa sanatate si succes in ceea ce faceti !
73! de YO6FNN - Doru

Am primit CD-ul acum câteva zile. Vă mulţumesc mult .Bucuria de a-l studia  a fost maxima. Din cauza timpului (ce să facem, vremurile moderne Hi) nu am reuşit să studiez decât o parte din materiale, dar satisfacţia a fost maximă. Interesante şi foarte interesante mai ales pentru noi cei mai tineri în domeniu. Mulţumim mult pentru strădania şi eforturile Dvs . Cu stimă,
Viorel Maties, YO2MNL
P.S . Am început să multiplic şi eu pentru a putea dărui şi altor pasionaţi.

Bună ziua dr. Fery , am primit CD-ul de la dv. şi vă mulţumesc. Consultându-l o parte bună din articole le-am văzut de-a lungul timpului la apariţia lor. Am primit în 2006 cartea “Ghid de conversaţie pentru radioamatori”. Eu vă doresc sănătate, să continuaţi în activitatea hobby-ului nostru frumos pe care îl îndrăgesc chiar şi regi şi împăraţi. Voi da mai departe CD-il multiplicat.  Încă o dată TNX. 
Ştefan, YO4RIH

Cu deosebit respect, domnule Francisc,
Confirm primirea CD-ului pentru care vă mulţumesc foarte mult. În zilele următoare am să-l multiplic pentru a fi distribuit şi altor radioamatori din judeţul Sălaj, cercurilor tehnico-aplicative de radio de la Palatele Copiilor şi din şcoli.
Felicitari şi din partea mea pentru această iniţiativă de asigurare a unei documentări în domeniul radioamatorismului.
Cu stimă,
Director Manager Casa-muzeu Brusturi
Ing. UNGUR FLORIAN - YO5BWQ

Sunt extrem de încântat de materiale, în special faptul că sunt ,,strânse în acelaşi  CD’’ şi când dau clic pe ,,Cuprins’’, intru direct în materialul dorit.
Sunt articole deosebite, adunate de-a lungul anilor. Personal apreciez câteva, astfel: zonele ITU/IARU, Prefixe vechi şi noi, PSK31, Pileup Killer, Totul despre DXCC (acest material când a fost publicat m-a ajutat enorm ca astăzi să fiu pe lista de aşteptare în baza de date a ARRL pentru DXCC), Radioamatori celebri … etc.
Voi copia CD-ul şi îl voi distribui. Felicitări, aţi dat dovada de mult ham spirit. Vă doresc să aveţi şi alte acţiuni la fel de interesante.
Cu deosebită consideraţie,
Lari, YO9CSM, Alexandria

Confirm primirea CD-ului. Acest proiect dupa părerea mea este de nota 10, articolele conţinând multe date utile radiamatorilor. Deja trebuie să-l distribui la colegii radioamatori din Alba, membrii radioclubului YO5KDV.
Vă mulţumesc încă o dată, felicitări pentru efortul depus în realizarea acestui proiect.
73! YO5GHA

Am primit CD-ul cu articolele despre radioamatorism în conditii foarte bune şi îi mulţumesc d-lui Grünberg YO4PX pentru amabilitate. Îi urmăresc de mult timp saitul şi publicaţiile şi pot să afirm că activitatea dânsului este un câştig pentru noi toţi. Sunt printre noi foarte rari asemenea OMs care fără să urmărească câştiguri materiale oferă comunităţii de radioamatori informaţii şi traduceri fără nicio pretenţie – dovadă toate articolele traduse din alte limbi - şi acum colecţia trimisă prin poştă fără ramburs.
Dan, YO3GH

Dragă Feri OM,
Confirm primirea CD ului original de la Dv, pentru care vă mulţumesc foarte mult! Am crezut că citind cele anunţate pe Radioamator.ro am luat cunoştinţă despre toate despre care aţi scris pe Net... Dar multe din cele citite pe  CD-ul primit se pare că încă sunt noutăţi pentru mine. Felicitări dragă Feri şi vă mulţumesc pentru promptitudinea trimiterii CD ului. Să fiţi sănătos şi să ne mai informaţi cu noutăţi în special în zona DX...şi nu numai ...!
73s Dan, YO5DAS

Astăzi am primit CD-ul care a ajuns în condiţii bune. Nu cred că vor apărea surprize neplăcute la redare. Nu ştiu cum să vă mulţumesc mai mult pentru amabilitatea D-voastră de a-mi trimite CD-ul cu materiale pe care nu le-am mai găsit nicăieri şi pe care mi le doresc de peste 50 de ani, aşa cum v-am mai scris. Dacă pot face ceva pentru D-voastră vă rog să-mi spuneţi şi voi considera o onoare să mulţumesc încă o dată pentru ajutorul pe care mi l-aţi dat. Vă doresc multă sănătate şi o zi bună.
Cu deosebit respect,
Col.r. ing. Harabagiu I.Al.Sorin, YO3AU

Am primit CD-ul şi după o trecere sumară în revistă pot spune că este o colecţie deosebit de utilă radioamatorilor, în special cei incepători, dar nu numai.
Felicitări deci, o colecţie foarte bună, şi multumim frumos pentru efortul depus Francisc.
73, Liviu, YO3DLL

Ca o primă părere , după ce am "frunzărit" fişierele de pe CD, pot să spun că ideea de a pune la un loc atâtea articole despre diferite aspecte ale activităţii de radioamator este deosebit de bună. Pentru cei care sunt la începutul activităţii de radioamator şi nu numai pentru ei, poate fi un foarte bun îndrumar şi, de ce nu, chiar o sursă de idei.
Ca să parcurgi toate articolele de pe CD trebuie timp, deoarece fiecare articol trebuie tratat cu atenţia cuvenită. Munca pe care aţi depus-o nu a fost deloc uşoară şi bănuiesc că a fost destul de greu ca să alegeţi din multitudinea materialelor publicate în acest domeniu pe cele mai semnificative. Felicitări pentru ceea ce aţi făcut şi să aveţi sănătate ca să puteti să mai faceţi şi altele. Cu multa stimă şi respect,
Romică, YO9FDX 73!


Bună ziua, domnule Francisc Grünberg. Vă mulţumesc foarte mult pentru CD-ul transmis. Munca şi efortul Dv. constant pentru radioamatorism şi implicit pentru radioamatori este utilă şi apreciată, pentru care noi radioamatorii suceveni suntem recunoscători. Vă doresc multă sănătate. Cu stimă,
Gh.Ştirbu, YO8RDX

Mii de mulţumiri!
L-am primit astăzi şi bineînţeles că l-am introdus în computer... şi imediat am frunzărit câteva articole ...
Cel puţin până acum le-am găsit foarte, foarte interesante, foarte bine documentate şi la obiect. Sunt sigur că îmi va fi util şi de asemenea tuturor celor care vor avea şansa să citească aceste articole.
Voi face câteva copii şi le voi trimite la câţiva prieteni care  sunt sigur că vor aprecia atât munca autorului cât şi iniţiativa şi cheltuiala cu distribuirea.
Vă mulţumesc încă o dată,
WA3APO/YO3APO


 Am parcurs CD-ul cu multă plăcere şi interes, reprezintă o valoroasă colecţie de articole utile radioamatorilor de toate categoriile, prezentate într-o formă plăcută şi usor accesibilă. Lucrarea umple un gol apărut în ultimul timp în special la noi prin dispariţia unor publicaţii scrise de profil şi reprezintă un ajutor preţios atât pentru tinerii care înca nu ştiu ce înseamnă radioamatorismul cât şi pentru cei mai avansaţi sau pentru aceia care au o imagine deformată despre ceea ce reprezintă cu adevărat radioamatorismul. Mulţumesc autorilor pentru deosebitul efort depus la realizarea acestui deosebit CD. Vă doresc multă putere de muncă în continuare pentru promovarea acestui frumos hobby şi, ca şi ceilalţi, aştept cu interes noi lucrări. Cu deosebită stimă şi respect,
73
Romeo Gheorghian, YO8CAN  


Stimate domnule Francisc Grünberg, YO4PX
Mulţumim pentru CD.
L-am multiplicat şi difuzat deja. Materialul este foarte bine ales atât pentru radioamatorii începatori, cât şi pentru cei avansaţi. Sunt informaţii utile despre viaţa radioamatorilor din ţară şi străinatate, care au ca hobby radioamatorismul. Voi încerca şi eu să-l trimit nu numai la radioamatori, ci şi la cei care ar putea fi interesaţi pe viitor de acest hobby, elevi de şcoli generale sau liceu, studenţi şi tineri pasionaţi de tehnică.  Cu mulţumiri anticipate pentru viitoarele articole pe care le veţi mai publica.
Cezar, YO6CUF, Codlea

CD-ul este foarte bine venit în momentele acestea când nu mai găseşti nimic interesant pe nicăieri despre acest sport. Felicitări colectivului de redacţie şi felicitări pentru iniţiativă.
Pot spune că este o colecţie ce nu trebuie să lipsească din biblioteca electronică a unui radioamator începător sau experimentat.
Articolele sunt bine structurate, iar partea video a fost o surpriză pot spune. :)
73 si spor la lectura tuturor.
Cu respect ,
Dr. Codreanu Alin Daniel, YO9JNX

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved