14 January 2013

Mercantilismul Consiliului de administraţie al FRR
Aflu uşor amuzat dintr-un anunţ semnat de Gh. Drăgulescu şi publicat pe saitul oficial al FRR că se scoate la vânzare la preţul de 5 lei lucrarea mea "Ghid de conversaţie pentru radioamatori" editat în 1999, ceea ce înseamnă că în magazia FRR zac de 13 ani exemplare de care s-ar fi putut folosi mulţi tineri radioamatori. Se pare că FRR are mare nevoie de bani, şi Gh. Drăgulescu a decis acum să redreseze bugetul organizaţiei ... O altă soluţie ar fi de pildă să renunte la salariul pe care îl încasează ca secretar federal din bani publici de peste 20 de ani.
(În paranteză fie spus:  Gh. Drăgulescu, actualul secretar general interimar al FRR, a fost cunoscut între 1976 şi 1989 şi sub numele conspirative de «Ghiţă» şi «Vasile», fiind timp de 23 de ani un harnic delator al Securităţii, după cum reiese din Adeverinţa nr. 756/1.03.2011 eliberată de CNSAS.)
Ar fi fost demult cazul ca acele exemplare ale Ghidului de conversaţie în 6 limbi, dacă tot n-au putut fi vândute, să fie dăruite unor cercuri şi cluburi şcolare de radioamatorism, aşa cum am procedat eu cu majoritatea exemplarelor pe care le-am primit ca drepturi de autor. 180 de Ghiduri au fost donate acelor cercuri şi şcoli şi expediate în pachete de câte 5 buc. pe cheltuiala mea. Cercul radio de pe lângă Palatul Copiilor din Bucureşti a primit în două rânduri câte 5 exemplare, după cum poate îşi mai aminteşte colegul Sandu Dincă YO3ND, care a şi lansat la cererea mea oferta donaţiilor la QTC-ul cercurilor radio din şcoli. Am expediat câteva pachete şi în Republica Moldova. 
Ca autor al lucrării aş sugera ca FRR să procedeze la fel cu exemplarele rămase, in loc să aştepte ca tineri radioamatori sau viitori radioamatori, elevi şi studenţi, să plăteasca pentru ceea ce eu le-am oferit fără plată la vremea respectivă.
"Ghidul de conversaţie" poate fi descărcat gratuit în format PDF de la această adresă (126 de pagini). Pentru a vedea pagina intreagă se dă mai intâi clic pe iconul "Print (PDF)" din stânga sus (simbolul vizual al unei imprimante), apoi pe comanda "Print using system dialog" din partea stângă jos a ecranului. Ghidul poate fi accesat şi copiat şi în format Word din meniul acestei pagini, unde apare sub titlul "Ghid de conversaţie pentru radioamatori".

                          

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved