25 May 2012

O ofertă de colaborare ignorată

Se pare că resentimente personale inexplicabile sau influenţe exterioare l-au determinat pe C. Neacşu să nu răspundă acestei oferte de colaborare, de aceea ea este cu regret retrasă.

Către Preşedintele FRR Dl. Constantin Neacşu, YO3-301/BU
Stimate Domnule Preşedinte,
Aflu din Comunicatul FRR datat 16 mai a.c. că aţi preluat coordonarea redactării revistei federaţiei «Radiocomunicaţii şi Radioamatorism», că doriţi să extindeţi colectivul de redacţie şi pe cel al colaboratorilor. 
V-am scris că după ani întregi de absenţă fortuită din media FRR (revistă, QTC, saitul oficial) am reluat colaborarea cu redactorii interimari ai revistei şi că, după câte am fost informat, în numărul 3 vor fi publicate două articole semnate de mine. Această colaborare a început destul de dificil din cauza unei oarecare dificultăţi de comunicare cu noii redactori.
Doresc să vă reafirm disponibilitatea mea de a contribui cu forţa mea de muncă, cu cunostinţele şi cu experienţa mea de 50 de ani ca radioamator, de autor, jurnalist şi traducător la îmbunătăţirea calităţii acestei publicaţii, care ar trebui să devină emblematică pentru FRR.
Oferta mea de publicare, prezentată secretarului general interimar şi tehnoredactorului, care prevedea apariţia a câte două articole educaţionale în fiecare număr al revistei timp de cel puţin un an, rămâne în ceea ce mă priveşte valabilă. Am nenumărate articole şi materiale instructive care se pretează la publicarea în revistă şi care sunt necesare radioamatorilor YO, mai ales celor noi veniţi in hobby, care nu dispun de o conexiune de internet. Mă gândesc la materiale despre istoria comunicaţiilor radio, istoria radioamatorismului, articole importante preluate din presa străină de limbă engleză, franceză şi germană, informaţii actuale necesare participării amatorilor YO la concursuri, DXpediţii viitoare, mari expediţii si mari expediţionari, radioamatori celebri, informaţii la zi despre activitatea radioamatorilor din ţările cu un mare număr de pasionaţi ai hobby-ului, evenimente şi acţiuni internaţionale la care participarea FRR şi a amatorilor YO ar fi de dorit, materiale publicate de IARU, DARC, REF, ARRL etc.
Desigur că pentru ca acest proiect să se poată realiza ar fi imperios necesară o colaborare şi o comunicare permanentă între coordonator, redactori şi autori.   S-ar cere bunăvoinţă şi disponibilitate, respect faţă de cei care îşi oferă serviciile fără nicio pretenţie materială, spirit de voluntariat, răsplătit doar prin satisfacţia lucrului bine făcut şi a conştiintei utilităţii în ceea ce se întreprinde în folosul comunităţii. 
M-ar interesa cum priviţi proiectul meu în calitate de coordonator al colectivului de redacţie şi în ce măsură voi putea conta pe sprijinul şi colaborarea cu Dvs.
În aşteptarea răspunsului Dvs., cu deosebit respect,
Francisc  Grünberg, YO4PX
Membru al Uniunii Scriitorilor, traducător
Constanţa, 23 mai 2012

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved