01 August 2010


UN  ZÂMBE Î ETER  (27)

CERERE DE PLECARE LA SIMPOZION
Subsemnatul (numele prietenului/logodnicului/soţului) ..................................
solicit din partea celei mai înalte autorităţi din viaţa mea (numele prietenei/ logodnicei/soţiei) ………………………………………. permisiunea de a lipsi de acasă în următoarea perioadă: de la (data şi ora) ……........... până la (data şi ora) …………………. pentru a participa la simpozionul radioamatorilor care se va desfăşura în zilele de ................ în localitatea ................ organizat de .................. Persoana de contact din partea organizatorului, în vederea verificării periodice (numele şi prenumele, adresa exactă, telefonul fix şi mobil, adresa de e-mail) ………………...................................

În cazul în care cererea mea va fi aprobată, jur că voi vizita numai şi numai locaţia simpozionului, că mă voi abţine să flirtez cu vreo persoană de sex femeiesc, că nu-mi voi închide telefonul mobil şi că nu voi consuma o cantitate de alcool mai mare de ..............ml. Iau la cunoştinţă că şi în cazul în care cererea mea va fi aprobată prietena/logodnica/soţia mea va avea dreptul să fie supărată pe mine în următoarele săptămâni fără nici o explicaţie din partea ei.
Ştiu că această absenţă de la domiciliu mă va costa o avere sub formă de ciocolată şi flori. Am luat la cunoştinţă că îmi va reveni sarcina spălării vaselor pentru o perioadă nedefinită de timp. În cazul în care nu mă voi prezenta la domiciliu în ziua şi la ora promisă declar că sunt de acord s-o însoţesc pe prietena/logodnica/soţia mea la cumpărături personale absolut inutile dar costisitoare şi nelimitate, punându-i la dispoziţie în acest scop cardul meu de credit.
Iau la cunoştinţă că încălcarea clauzelor de mai sus va putea constitui motiv suficient pentru încheierea relaţiilor dintre noi.
Decizia nu este negociabilă, ea este definitivă şi irevocabilă.
SE APROBĂ/NU SE APROBĂ (a se tăia ce nu corespunde)
Semnătura prietenei/logodnicei/soţiei: …………………………………

CERERE PENTRU A IEŞI LA O PETRECERE CU FETELE
Subsemnata 
(numele prietenei/logodnicei/ soţiei)…………………………………….............
ies în oraş.
Semnat: (eu)  …………………............
(Sursă: AA0MZ, tks! Adaptare de YO4PX)

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved