12 December 2013

Activitate specială, concurs şi diplome dedicate lui Ernst Krenkel RAEM


Între 1 şi 31 decembrie 2013 un număr de 22 de staţii speciale sunt active din diferite regiuni ale Rusiei pentru a comemora 110 ani de la naşterea lui Ernst Krenkel:
R110RAEM din regiunea Novosibirsk  (AS)
RA110RAEM din regiunea Irkutsk  (AS)
RB110RAEM din teritoriul  Zabaikalsk (AS)
RC110RAEM din teritorul Habarovsk (AS)
RD110RAEM din teritoriul Krasnoiarsk (AS)
RG110RAEM din regiunea Celiabinsk (AS)
RJ110RAEM din regiunea Briansk (EU)
RK110RAEM din regiunea Arhangelsk (EU)
RL110RAEM din regiunea Moscova (EU)
RM110RAEM din regiunea Lipetsk (EU)
RN110RAEM din teritorul Krasnoiarsk (AS)
RO110RAEM din regiunea Nijni Novgorod (EU)
RQ110RAEM din regiunea Tomsk (AS)
RR110RAEM din regiunea Tiumen (AS)
RS110RAEM din regiunea Volgograd (EU)
RT110RAEM din Republica Adigea (EU)
RU110RAEM din Republica Bascortostan (EU)
RV110RAEM din oraşul Moscova (EU)
RW110RAEM din Republica Sakha, Iakuţia (AS)
RX110RAEM din regiunea Samara (EU)
RY110RAEM din Republica Komi (EU)
RZ110RAEM din regiunea Murmansk (EU)
În plus în timpul concursului va opera şi staţia specială RAEM.

Diplomele şi placheta RAEM 110
Pentru obţinerea diplomelor trebuie adunate 110 puncte din legături cu staţiile speciale, în orice combinaţii de benzi şi moduri de lucru (CW, SSB, digitale), după următorul punctaj:
Staţiile speciale R110 RAEM – 10 puncte
Staţia RAEM (numai în timpul concursului din 29.12.2013) – 10 puncte
Staţiile de la RA110RAEM la RZ110RAEM şi celelalte staţii cu sufixul RAEM – 5 puncte
Sunt disponibile patru diplome distincte: MIXED, CW, SSB, DIGITAL
Diplomele electronice sunt gratuite. Se pot obţine şi diplome pe hârtie. Cererile electronice conţinând extrasul de log se trimit la ua6yw@yandex.ru. Se poate folosi şi formularul de pe pagina diplomelor de la www.raem110.ru Termenul de trimitere a cererilor este 31.01.2014.
O plachetă specială va fi acordată la preţul de 45 USD acelor radioamatori care vor obţine patru diplome sau care vor contacta toate staţiile speciale din seria RA11RAEM – RZ11RAEM într-un singur mod de lucru. O legătură lipsă poate fi înlocuită cu RAEM sau R110RAEM.
Trimiteţi extrasul de log si solicitaţi informaţii privind plata pentru plachetă de la Alex UA9OA la adresa ua9oa@mail.ru Termenul de trimitere este 31.01.2014

Concursul internaţional de unde scurte în telegrafie RAEM se va desfăşura în 2013 duminică 29 decembrie între orele 00.00 şi 11.59 UTC (12 ore). Regulamentul concursului se găseşte la
http://raem.srr.ru/contest/raem_2012/rules_eng_2012.php
(Este regulamentul pentru 2012, valabil cu excepţia datei şi în 2013 – nota mea, YO4PX)
(Surse: QRZ.com, paginile RAEM.srr.ru, calendarul de concursuri SM3CER)



Cuprinzătorul articol «Ernst Krenkel RAEM sau Arta supravieţuirii» dedicat vieţii şi activităţii marelui operator radio se găseşte, în seria radioamatorilor şi inventatorilor celebri, la această adresă.

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved