28 February 2010

UN ZÂMBET ÎN ETER  (8)
MINCIUNI RADIOAMATORICEŞTI de AC6V

Vii cu 599 (repetă-mi indicativul, te rog).
Azi ţi-am pus QSL-ul la poştă.
Nu voi mai construi nimic în viaţa mea.
Pe acest TS2000 în stare impecabilă am dat 300 de dolari.
Am lucrat expediţia la prima chemare.
Nici o entitate n-am lucrat-o în net!!!
Recepţionez telegrafie cu 200 de semne pe minut, dar am o infecţie la ureche.
Îmi place telegrafia, dar mi s-a stricat cheia de manipulare, de aceea lucrez numai în fonie.

După un QSO lung şi plictisitor:
Mă cheamă XYL-ul la masă.
QSB, se duce propagarea ! (a se creşte şi descreşte puterea de ieşire).
Am QRM pe frecvenţă, să încheiem până ne mai auzim!
Sună la uşă, 73!
Sună telefonul, 73!
Trebuie să scot câinele la plimbare, 73!



LUDWIG VAN BEETHOVEN ŞI TELEGRAFIA (Clic pe titlu şi deschideţi difuzorul)

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved