30 January 2020

Întroducere în programul de logare japonez AirHamLog
Salutări din Japonia. Numele meu este Kimiyasu Morikawa JJ1SXC, locuiesc în Tokyo, Japonia.
Atunci când am intrat în acest hobby în 2017 am descoperit că există doar puţine programe de logare disponibile pentru condiţiile mele, macOS şi mobil. În plus căutam un program de logare pentru a mă bucura de legăturile realizate din exteriorul casei. Existau anumite soluţii şi le-am încercat, dar niciuna nu mi s-a părut grozavă. Astfel că am creat eu însumi un program.
Am lansat o versiune engleză a unui instrument de logare gratuit pentru radioamatori numit AirHamLog care se găseşte la această adresă

AirHamLog este un program diferit de alte programe de logare, având în vedere că acesta lucrează în interiorul brauserului. Prin aceasta utlizatorii îşi pot pot accesa logurile de oriunde, cu orice dispozitiv.
În plus acest program este creat cu ideea de a fi prietenos cu dispozitivele mobile şi prin interfaţa de utilizator dedicată posesorilor de telefoane inteligente este uşor de folosit de pe dispozitivele lor mobile.
Am lansat acest program de logare în august, fiind destinat iniţial exclusiv vorbitorilor limbii japoneze. Există deja 2000 de utilizatori în Japonia care îl folosesc.
Actualmente AisHamLog poate lucra de pe Windows, MacOS, Linux, iOS şi android care foloseşte brausere moderne.
Sper ca acest instrument de lucru să vă îmbogăţească viaţa de radioamator!
În cazul în care aveţi întrebări vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi de pe Forum
Cu salutări cordiale şi 73
Kimiyasu Morikawa JJ1SXC

Facilităţi
Output QSLAirHamLog are abilitatea de a exporta cărţi de confirmare QSL sub formă de fişiere PDF. Le puteţi imprima şi expedia pe adresa biroului. Vă face viaţa de radioamator inteligentă şi simplă.

Prietenos cu mediul mobil: interfaţa de utilizator a AirHamLog este creată pentru a fi prietenoasă cu dispozitivele mobile. Este compatibil nu numai cu Windows/MacOS, dar şi cu iOS şi Android.

Securitatea datelor: întreg traficul rulat în AirHamLog este securizat cu codare de date SSL. Logul dv. de radioamator este securizat prin înmagazinare de date codate.

Înmagazinare de date în Cloud: toate datele logului dv. sunt înmagazinate în Cloud, ceea ce vă permite să vă accesaţi acelaşi log de pe calculatorul dv, de pe telefonul inteligent ş.a.m.d.

Utilizare gratuită
Puteţi să începeţi folosirea AirHamLog în mod gratuit cu începere chiar de astăzi. Vă stau la dispoziţie toate funcţiile de logare de bază. Pentru utilizatorii avansaţi pregătim şi versiuni contra cost.

Logare SNS: dacă deţineţi deja un cont pe Facebook, Google sau Twitter puteţi folosi aceste servicii pentru a vă loga pe AirHamLog. Nu este necesar un nou ID sau o nouă parolă.
(Documentare, traducere şi prezentare de YO4PX. Sursă: AirHamLog)

Poate doriţi să citiţi şi despre

*   *   *
 

About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved