24 April 2010


9 mai - ziua Europei în eter



Indicativele speciale AO1EU, AO2EU, AO3EU, AO4EU, AO5EU, AO6EU, AO7EU, AO8EU şi AO9EU vor fi active între 1 şi 20 mai 2010 pe toate benzile şi în toate modurile, pentru a comemora a 60-a aniversare a prezentării în ziua de 9 mai 1950 de către Robert Schuman (politician francez, 1896-1963) a propunerii sale de a se crea ceea ce azi se numeşte Uniunea Europeană. Acest moment coincide şi cu anul în care preşedinţia UE îi revine Spaniei.

Activitatea este organizată de EA Digital Federation, a doua mare asociaţie a radioamatorilor spanioli, membră a Organizaţiei Europene a Radioamatorilor (European Radio Amateurs’ Organization, EURAO).
QSL-ul special va putea fi obţinut numai prin intermediul EuroBureauQSL.
De asemenea, se poate obţine şi o diplomă prin legături cu cel puţin trei dintre aceaste staţii speciale, fiecare dintr-un district diferit al Spaniei. Diploma va putea fi descărcată de pe internet. Mai multe informaţii găsiţi pe saitul EA Digital Federation.


Despre Ziua Europei şi semnificaţia ei puteţi citi pe saitul Europa.eu (în limba română)
(Surse: Southgate Amateur Radio News, Wikipedia)


About Me

My photo
Constanţa, Constanta, Romania

ARHIVA ARTICOLELOR

free counters Stats Copyright©Francisc Grünberg. Toate drepturile rezervate. All rights reserved